Kvällen fortsatte som dagen

Denna dag har varit magisk från början till slut. 
Väl hemma igen så hämtade vi lillebror i skolan, sen åt vi lite mellis och bara tog det lungt...som vi iochförsig gjort sen vi klev upp idag haha.
Jag träffade en vän en snabbis också, mysigt var det med.
Sen packade vi ihop grill, kylväska och filt och begav oss ut i skogen till ett berg precis vid vattnet där vi då grillade lite korv med bröd.
Väldigt enkelt, men så mysigt vi hade.
Hoppas att jag får sova gott inatt efter denna fina energifyllda dag.

/ Love S 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0