Lördag redan..

Idag jobbar jag sista passet här hos R, jag kommer sakna honom så himla mycket. Tur att jag i alla fall kan hälsa på honom ibland.

Vad har hänt sen sist? Har ni haft ett bra slut på veckan?
Jag kommer knappt ihåg vad jag gjort. Är så full av tankar och känslor samt sömnbrist. I torsdags jobbade jag iallafall em/kväll/natt. Och jag var på nya jobbet också och skrev kontrakt på förmiddagen. wiehoo!!
Fredag morgon blev stressig då jag var tvungen att hämta upp barn och köra till skolan på typ 10min. Sen var det veckohandling, hem för en dusch och sen vidare mot Sollentuna för fika i vänners cafè. Va så längesen jag träffade dom. Helt underbara människor. Vi har lite framtida projekt tillsammans som jag är så taggad inför att sätta igång med. Hoppas vi kommer igång med det under hösten.
Sonen gick på sitt första disco igår, han var så himla taggad och glad. Och så nöjd efteråt när jag och storasyster kom och hämtade honom. Lill plutten, han börjar bli så stor. han har så stort fint hjärta och är enormt klok. Så bra på att sätta ord och beskrivningar på sina känslor och hur han mår. >Han har alltid varit snäll och lugn, men nu på sista tiden har han visst börjat bli lite tramsig i skolan på lektioner. Antar att han mest testar och börjar känna sig mer trygg där nu. Han bytte skola i höstas och det tar ju ett tag innan man hittar sin plats i ny klass.
Idag är det som sagt jobb, började kl 9.45 och jobbar till kl 10 imorgon. Sov inte en blund inatt pga många tankar och känslor. Kände mig så uppgiven och ledsen. Så det var inte jättekul och veta att man skulle jobba 24h på det.
Men men det har gått bra trots sömnbristen.
Dottern blev hämtad av sin pappa idag och åkte ut till landet över dagen bara, sonen vill inte vara där alls, tyvärr.

Jag är inne i en känslig period nu, jag har såna perider. Vet inte varför, skulle gärna slippa dom, då jag bara blir låg och ledsen och funderar på en massa saker. Önskar ibland att jag var en kall och hård person. Tyvärr är jag motsatsen och högkänslig på många plan.
Nu dags att fixa lite här med R, passade på att skriva lite medans han kollade på Bolibompa.
Önskar er alla en fin kväll.
/Love S






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0