Nyttig middag, onyttigt till kaffet.

Blev en nyttig och väldigt god middag.
Sojaböns fettucini med keso, zucchini biffar & sparris. Såå himla gott.
Till kaffet kunde jag inte låta bli att ta en chokladboll, ibland får man unna sig.
Ikväll ska jag till bästa Ewa som ska fixa mina naglar. Har beslutsångest på om jag ska ha nåt just, typ faded eller nåt år rosa & glitter hållet. Ja vi får se vad det blir, oftast blir det nåt heelt annat än jag tänkt när jag väl är där.
Ha en finfin kväll :)
/ Love S

</div




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0