Acceptera livet...

....måste Man verkligen acceptera livet? Jag har funderat mycket på det sedan jag såg denna bild/text. 

Den kan såklart tolkas på olika sätt, beror ju på i vilket sammanhang uttrycket används. Jag tänker på livet i stort, hur man (jag) lever det. Jag har verkligen ingen lust att acceptera livet som det är. Vissa saker Ja absolut, men inte i livet i stort. Och hur gör man då? När man inte accepterar, men samtidigt känner att man ej har några val?
Tål att tänkas på ett tag för min del.

Förutom funderat över livet så har lördagen gått i rasande fart, jag fick min sovmorgon, sov ca 12h !!!!!😱🙈
Storstädade dotterns rum. Gick en promenad i solen, med Skäringer & Mannheimer i öronen, dessa kvinnor kan nog tom få den suraste citron till att börja le😀 dom är min räddning de dagar jag helst bara vill ligga under täcket och gråta/ge upp/skrika. 
Dagen fortsatte med att vara social, glad och sådär lagom trevlig...
Önskar er en go kväll.
/Love S 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0