Fredagsmys, tacos & spel

Äntligen var fredagen här. 
Känner mig helt slut efter denna vecka. Har haft mycket värk och extremt lite sömn. Höstlovsaktiviteter och två läkarbesök. 
Så helgen har varit efterlängtad. 
Dottern spenderar kvällen i Sko, sonen och jag myste med tacos, brädspel, älskar att min son vill spela gamla hederliga bräd-/familjespel, och kvällen avslutades med en rolig film. 
Imorgon ser jag först och främst emot en lååång sovmorgon Zzzz
Hoppas ni Haft en fin fredag och att er helg blir fin.
/Love S 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0