Lördag i stan och Biomys söndag

En skön lördag i fina stockholm och fina vädret. NK's julskyltning var ju ett måste att se, en tradition sen dottern var liten.
var tyvärr svårt att få bra bilder på allt fint. Var extremt mycket folk där.

Söndag bjöd på bio "Sune vs Sune". En rolig film med mycket skratt. 
Galet mycket folk i gallerian, helt otroligt vad folk shoppar på sig bara för det är Black Friday... 
Självklart blev det promenader i fina vädret ihelgen. 


Hoppas ni Haft en fin helg :)
/Love S 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0