Äntligen har vi fått svar...

Idag fick vi äntligen svaret på utredningen runt min dotter. Jag har misstänkt ADD sen hon givk på lågstadiet. Men det har bara viftats bort av berörda lärare. Men nu äntligen är utredning gjord och klar, och diagnosen blev ADD. Det ledsamma i allt är väl att om hon fått den tidigare så hade hon kanske inte behövt få det så tufft i skolan. 
Men men, bättre sent än aldrig. 

Idag har det varit en riktigt burrig dag. Dimma och fuktigt. 
På förmiddagen åkte jag till barnens syster och lämnade igen lilla vovven som vi lånat ett tag. Vi tog en lång promenad med hundarna och hennes småttingar <3 
Sen bjöd hon på kaffe och bulle, det smakade väldigt gott efter promenaden. 
Min värk är helt okey idag, trodde den skulle vara värre då natten var sömnlös pga värken.
Ja och på eftermiddagen var det mötet på Prima då. Dagen har försvunnit i rasande fart. Ska göra kväll tidigt då jag är väldigt trött efter natten samt att jag har fått ont i halsen.
Antagligen smittad av sonen som är hängig.
Hoppas ni Haft en fin dag och får en fin kväll.

/Love S 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0