En väldigt lång paus...

Det var ett tag sedan jag skrev här. Förlorade i stort sett all energi här pga dåligt mående, massor av läkarbesök och utredningar i hälsan.
Nu har de äntligen kommit fram till att jag har en kronisk inflammation på sköldkörteln, samt att de misstänker fibromyalgi. 
Blir väl egentligen inte så förvånad, nångång säger kroppen Stopp!! Och nu har väl min gjort det.. det svåra i allt är att acceptera att jag inte kan ha de tempo jag är van vid, och som jag gillar att ha till viss del. Att jag inte kan träna som jag brukar, det tar ett tag att smälta allt. 
En av de jobbigaste sakerna är väl att jag aldrig nånsin vaknar utvilad. Minns inte ens hur det känns, hur mycket jag än sover så är det som att jag inte sovit mer än ett par timmar.
Jag har börjat fota i naturen lite igen iallafall, det får mig att koppla av för en stund. Och att bara stanna upp "här & nu".
Är det någon här som har erfarenhet av fibromyalgi? Ge mig gärna tips om diverse saker isåfall :)

/Love S 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0