Halsfluss, solig dag vid Görveln & kanelbullens dag

Vilken underbar dag vädret bjöd på igår! 
Är dålig i halsfluss, men var bara tvungen att ta mig ut i fina vädret. Frisk luft skadar aldrig även om man är dålig. Åkte ut till Görvälns slott, fotade lite och hade tagit med mig lite fika. Har upptäckt en sak när man är ute och fotar, folk stannar och pratar med en på ett helt annat sätt. Mötte flera stycken glada härliga människor igår. Jag blir så glad av människor som är öppna, glada och spontana. 
Här kommer lite bilder från utflykten. 






På eftermiddagen sen blev det bullbak. Hade inte riktigt orken egentligen. Men vad gör man inte för barnen när de önskar bullar på Kanelbullensdag. :) Vi testade även att göra Smasbollar, de blev väldigt goda! Ja bullarna med ! 
/ Love S 
Jessica
2018-10-05 @ 10:05:20
URL: http://korkochkapsyl.blogg.se

Vilken fin promenad du visar upp!

Svar: Tack 🌺
Sassa Bengtsdotter

Angelica Wåhlin
2018-10-05 @ 14:58:31
URL: http://angelicawahlin.se/

Ser otroligt vackert ut! Hoppas du får krya på dig snabbt!

Svar: Tack snälla du 😊
Sassa Bengtsdotter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0