Måndag & första dagen på nya jobbet

Inatt sov jag helt okey, tack för det.
Hade varit jobbigt annars första dagen på nya jobbet.
Vi började med möte, info och överlämning av eleven jag ska jobba med.
Mycket info blev det på en gång.
Sen spenderade jag dagen med eleven.
En otroligt charmig liten person.
Dagen har gått kanon bra och det känns kul.
Jag tror detta kommer bli jättebra.
Hann också med att träffa elevens pappa innan jag gick hem, vilket kändes skönt att få presentera sig samt få iallafall ett ansikte på föräldrarna.
Vi samtalade lite och det kändes också väldigt bra.
Är trött i huvudet nu, men har en skön känsla i kroppen efter denna dag. Känner mig glad.
Dottern blev hämtad av sin pappa på eftermiddagen, hon ville ut till landet och köra fyrhjuling och mysa med katten.
Då passade jag på att laga sonens favoritmat, Carbonara, han blev mer än nöjd över det.
Storasyster tycker inte om det så vi äter det inte alltför ofta.
Sen drog jag ut på min mtb och cyklade i ca 1h i skogen. Underbart härligt...
Kvällen kommer spenderas i soffan med fortsättning på Escobars dokumentären.

/Love S 
Drick paus..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0