Ny vecka, nya tag!

Vaknade som en zombie idag. Jag är så galet trött hela tiden, sover inte så bra på nätterna tyvärr.
Behöver komma igång med min träning igen, brukar bli så mycket bättre sömn då.
Vill kunna ta en morgonpromenad när jag vaknar också, men just nu går ju inte det pga foten. Den gör hemskt ont fortfarande.
Vi hade en fin söndag igår. Dotterns vän åkte hem igår, jättefin och härlig tjej. Förstår att min dotter gillar henne.
På kvällen tog vi det lungt bara och kollade på film.
Ha en fin dag. Ta vara på tiden ni har med era nära & kära.

/Love S 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0