söndag i lathetens tecken

När jag kom hem från jobbet i söndags så duschade jag bara direkt, sen åkte jag & dottern ut till hennes pappa. Vi skulle hjälpa honom med lite tekniska prylar som han inte är så haj på.
Sen blev det raka vägen hem och soffan.
Jag var så himla trött och nedstämd. Tittade på dokumentär om Escobar, somnade och sov 1h.
Fixade middag och sen gick jag en lång promenad för att bli lite människa igen.
Väl hemma blev det dusch nr 2 för dagen och film kväll med sonen. Super mysigt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0