Vitaminbomb och ett försök till att leva i nuet


Söndagen är kommen och den är mest ångestfylld. Vaknade sent efter en orolig natt med mycket mardrömmar. Så trött på dessa mardrömmar som kommer och går.

Jag vill hitta på något idag, ta till vara på denna soliga fina lediga dag.
Men sonen vill inte göra något och dottern är inte hemma förrän halv sent ikväll.
Hon har spenderat helgen i Kristinehamn.
Så ja vi får se om jag lyckas komma ut på något, själv eller med någon vän.
Kanske fastnar här i soffan med min gröna smoothie som skulle ge mig energi i ytterligare någon timme... 
För tillfället så avskyr jag verkligen helger. Dom är mest ångestfyllda och jag har svårt att känna ro. Enda bra är sovmorgonen haha.
Barnen börjar va så stora nu så dom lever sina liv på lediga dagar. Inte lika kul längre att hänga med morsan.
Hoppas ni alla får en fin dag i solen.
"Live in the moment"

/ love S 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0