It's A Halleluja Moment - FRIDAY Has Come

Ja som rubriken lyder så har fredag varit efterlängtad. 
Jag hoppas denna dag blir lugn, jag hoppas vi får en lugn fin mysig kväll. Jag hoppas att mina känslor är i styr, så mitt huvud kan få vila också. Jag blir mer och mer ångestfylld ju närmare julen vi kommer, alla möjliga tankar, känslor och drömmar invaderar min kropp och knopp. Jag är sååå frustrerad över vissa känslor inom mig. Jag vill ha bort dem, de är inte välkomna. Jag vill kunna stänga av mig och bara strunta i vissa människor. Men det går inte, jag funderar och bryr mig alldeles för mycket. Men den hårdaste känslan är den ömmande känslan för barnen. Blir ledsen över att vissas beteende drabbar dem. Och hur ska man lära sin barn att i en familj så stöttar man varandra, man värnar om varandra och hjälper varandra. När då en del verkligen inte gör detta. Och dom ser ju saker själva nu, dom är stora. Och vad svarar man på deras funderingar och frågor kring det?! 
Ja fredag morgons funderingar...
Känns som ett deppigt inlägg. 
Tur att man ändå är positivt lagd och alltid försöker se det goda i saker.
Jag önskar er alla en fantastisk fredag.
/Love S 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0