Tuffa veckor = utslagna helger

Det märks att man inte mår som man ska när man blir utslagen varje helg.
Veckorna är så intensiva med jobb, barn, skola, möten, läkarbesök...så tid för vila & återhämtning finns knappt i veckorna. 
Det känns väldigt trist då man gärna vill kunna göra saker med barnen och vänner på helgen. Men just nu behöver jag prioritera vila, och lugna aktiviteter med barnen. Inga större utflykter under hela dagar går inte... 
Tack och lov så Har jag väldigt snälla och förstående barn. ❤
Igår byggde jag och sonen ett 3D pussel, Big Ben! Med belysning i också. Det kan lysa i en färg eller skifta i !SJU! olika färger (iallafall vad sonen räknade till) . Det var lite klurigt mot slutet att få ihop det. Men efter 1,5h jobb var det klart. Vi åt pepparkakor med mögelost och julmust till pusslandet. Jättemysigt och smaskigt tyckte vi.
Hoppas ni hade en fin lördag, och att söndagen blir som ni önskar.
Njut av den lediga tiden och ta vara på varandra.
/Love S 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0