Adhd utbildning, "foto promenad" ute vid Bro Hof Slott, och fika med finaste dottern

Idag spenderades hela förmiddagen på PRIMA för ADHD utbildning, en föräldrar utbildning. Min första so far, den skilde sig en del än de man gott på som pedagog. En bra och informationsrik förmiddag var det iallafall, även om denna bara skrapar på ytan. ADHD center går mer in på djupet av diagnosen.

Efter det tog jag med mig dottern ut på en liten "foto promenad". Sen avslutade vi den med en fika på Espresso House, alltid mysigt att få lite egen tid med bara ett barn. Välbehövligt för både mamman och barnet.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0