Halloween pumpa

Idag har det varit en tung dag, blir ofta så efter en bra dag. På mina bra dagar försöker jag samla energi från möten med människor som står mig nära, aktiviteter med barnen, promenader och fotografera. Igår var det en fullspäckad dag så jag är inte förvånad att denna dag blev som den blev. Och som sagt, samtidigt som jag får energi av mina bra dagar så äter det också energi. 
Efter jobbet idag blev det en snabb handling, baka fröknäcke, film häng med sonen och dottern pysslade med sin fina pumpa, som nu lyser fint på balkongen. 

Önskar er alla en fin kväll.
/ Love S 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0