Höstlov

Så var äntligen Barnens höstlov här. Igår hade de en lugn dag hemma, det kom liiite snö, men tillräckligt mycket för att sonen lyckligt sprang ut och fick ihop iallafall en snöboll😂
Jag smygfotade honom från fönstret och stod länge och tittade på honom. så fint det är att se sina barn glada och lekfulla, kärlek ❤

Jag hade besök hos sjukgymnasten och sen möte i stan. 
Var så fylld med glädje och energi efter det mötet. Kändes som att jag studsade på moln hem. Det behövs inte mycket i livet för att känna den känslan. 
Sen blev det en kaffe och "snack" med fin vän, samt rundtur på Nobelstiftelsen, det var kul att se hur det ser ut där, se Alfred Nobel som blickade ut över stora samlimgsrummet där alla pristagare samlas, tom hans gamla stol finns kvar 😄dock kände jag känslan av spöken som gömde sig där i hörnen 😯😉
Hoppas ni hade en fin måndag.
/Love S 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0