Underbara Oktober

Alltså oktober 2018!!! 
Jag blir så tagen av vår vackra natur.
Jag kände häromdagen att jag ville hitta en sista minuten resa och komma bort lite...men tänk om vi hade åkt?! Och missat dessa magiska vackra höstdagar som oktober bjuder på. 
Resan får vänta till tråk perioden istället, när det mest är regn och rusk.
Idag var jag ute vid Frölunda Naturreservat. Första gången jag var där. Såå fint, lugnt och rofyllt.
Jag satt där en lång stund och bara njöt av ljudet från vattnet och ensamheten. 
Hämtade ny energi och försökte låta alla tankar vila.
Underbart! 












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0