Torsdag...redan..!

Oj vad veckan har gått fort! 
Fattar inte att det är fredag imorgon. Skönt dock när veckorna går.
På nya jobbet går det toppen, jag trivs verkligen på alla sätt.
Idag åkte dottern iväg till Kristinehamn, hon ska vara där till söndag, hos en vän.
Kul för henne att komma iväg lite, och kul att hon vågar. Hon kan vara lite blyg när det kommer till att sova hos andra.
Idag har jag ringt och beställt blommor till mormors begravning. Fattar fortfarande inte att hon är borta. Känns bara helt overkligt.

Nu är det dags att hoppa i säng. 
Blev ett kort inlägg ikväll, känner jag inte riktigt har energin just ikväll.

/Love S 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MessyAndBlessy

Hej alla fina själar. Jag heter Sandra, är en positiv glad tjej, för det mesta. Har gått igenom mycket sorg i mitt liv och försöker reda ut alla mina trådar av känslor och sår. Bearbeta livet från förr och hitta en inre harmoni. Är lyckligt lottad barn, familj, djur och vänner. Har intresse i inredning, resa, fotografera naturen - mitt sätt att vara för mig själv en stund. Hjälpa de jag kan hjälpa, hjärtat blöder för de utsatta i vårt samhälle

RSS 2.0